Headset via usb aansluiten mogelijk?

Hallo! Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar headset die ik kan aansluiten in mijn Usb omdat, Mijn 3,5mm aansluiting kapot is. Mijn vraag is dus : Is het mogelijk om een headset volledig aan te sluiten op Usb ipv de 2x 3,5mm jacks? Indien dit mogelijk is welke is dan aan te raden? ( Headset moet goeie mic, grote oorschelpen hebben en zo rond de 60 a 70 euro zitten)

Gr. Lars (:

Toegevoegd na 52 seconden:
Puur voor pc gamen ;)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
1.8K

Antwoorden (2)

Er zijn zoveel headsets met USB aansluitingen. Kijk deze bijvoorbeeld: http://tweakers.net/pricewatch/267021/logitech-wireless-headset-f540.html

Werkt gewoon goed.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je al een goede headset hebt kan je gewoon een USB geluidskaart kopen.

Toegevoegd na 3 minuten:
In zo'n blokje kunnen gewoon de twee 3,5 mm pluggen van de headset gestoken worden