hoe werkt een dasspeld microfoon?

Voor een openingshandeling wil ik graag een dasspeld microfoon huren. Hoe werkt dit? Heb ik dan ook speakers nodig, of is deze voldoende? Kun je ook van plaats verwisselen zodat het geluid hetzelfde blijft (van binnen naar buiten)?
Heb hier echt totaal geen verstand van..

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio
1.3K

Antwoorden (1)

Bij een dasspeld microfoon moet je een RF setje erbij vragen(als dat al niet erbij zit)
Deze set werkt als zender / ontvangen, waarbij de zender in één van de zakken van de spreker wordt gestopt, en de ontvanger wordt aangesloten op een line-ingang op een versterker. Of het is een dasspeld met voorversterker in de zak met daaraan een lang draad die ook als line-in(nee geen mic) wordt gestoken op een versterker.

Dus naast je (draadloze) dasspeld microfoon huur je ook een geluidsset+mixertje.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, alles zit erbij, mag ook wel voor die prijs...!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hier kost zo'n setje maar €15,-/dag http://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/microfoons/a1003783771-dasspeld-microfoon-huren-sennheiser-sk-300-g2.html?c=c31218e179beb5dcf8f82c79cca58d38&previousPage=lr&casData=EjuiBbJSjW_U91zxoT1GiKDO62f9L62ZXXraE6H4XzszlMlYvcdAh-xjbnBQh_DyAEH1cfVoFMJ3CaiMajhCpn_LdMUSlOkPQQqPfVWBrv6pKrlEDn7kc5_I-rfQu26-IGl369DIV69Dt3sJ94VhnmghywdFhd8UI9MgCGBu3ud5MIZx1nCFv79NRoAxF3aS3w9iebpz87JzxrJkIUlOFw