Moet je even je wachtwoord en email opnieuw invoeren en anders even het hele email account verwijderen en opnieuw instellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je wel de goede instellingen met pop3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik inderdaad ook! Ik heb nu de nieuwe ipod en daar lukt het niet, maar op de oudere versie, ik geloof de tweede, kon het wel. Zou ook heel graag willen weten hoe dat komt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op mijn ipod lukt het wel. ( 4g ).. Bij instellingen moet je naar mail gaan en een mail account invullen die je hebt. Als je dat al hebt dan weet ik het ook niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb dit probleem ook gehad. Ik weet niet of je @ziggo.nl of @home.nl hebt. Ik zou dit proberen bij de uitgaande server (SMTP).

Hostnaam: smtp.ziggo.nl invullen.

Gebruikersnaam: je e-mail adres.

Wachtwoord: het juiste wachtwoord van de e-mail.

SSL: aan

Identiteitscontrole: wachtwoord.

Serverpoort: 587

Heb je geen Ziggo dan kun je eens een kijkje nemen bij de onderstaande site. Hier staat per provider de instellingen die verricht moeten worden.