Dat doen ze deels al. Toch zullen die robots door mensen bestuurd moeten worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja kijk maar naar terminator en the matrix en ooit is nogal een groot begrip.
Bijna alles kan OOIT gebeuren ( tijd is oneindig)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet geheel want er zullen altijd mensen nodig blijven om nieuwe robots te bedenken.

Daarnaast kan de mens niet hele dagen niks doen en zal de mens altijd naar nieuwe werkzaamheden zoeken.

Het is een beter vraag of wij dat wel willen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De mens kan ook uitsterven dus hebben robots al het werk overgenomen als er geen mensen meer zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
werk overnemen kan wel, mens overnemen niet, aangezien als de mens er niet meer is, dan ook geen overname
De Mens zal de robot altijd door blijven ontwikkelen en uiteindlijk zal de robot de mens in alle aspecten gaan inhalen. Denk hierbij aan over 10.000 jaar. Net zoals nu en zelfs al 50 jaar geleden worden er heel veel arbeiden al gedaan door robots.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er worden steeds slimmere robots gemakt. nu al die kunnen leren dus wellicht kunnen ze uiteindelijk wel zoveel leren dat ze een eigen persoonlijkheid ontwikkelen. en omdat ze mechanisch zijn kunnen ze waarschijnlijk uiteindelijk al het werk van de menze overnemen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Robots worden wel steeds door en door ontwikkeld.
Maar in mijn mening kunnen robots NOOIT! een eigen leven hebben een eigen bewustzijn.
Wat ze ook doen om uiteindelijk een robot zelf te laten denken.. het is altijd voorgeprogrammeerd. En zo niet een berkening van dingen die dan wel weer zijn voorgeprogrammeerd.

Conclusie: Een robot zal nooit zodanig een eigen gedachten kunnen hebben, om zelf beslissingen te nemen, Emotie te tonen of noem maar op zonder dat de mens hier iets aan bij heeft gedragen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Doen de robots al, en anders de polen wel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nou, niet helemaal, er zullen altijd mensen nodig zijn om die robots te programmeren
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als de eigenaar blond is, dan is er wel een gelijkwaardige robot te vinden.