Kan ik mij digitenne weer aan krijgen ?

Hoi allemaal

Ik haal net het stroom van de digitenne af om deze elders neer te zetten.
Eenmaal op zijn nieuwe plek gaat hij niet meer aan.
Ja stekker zit erin ,ook is stopcontact gecontroleerd
Ik heb hem bij het verplaatsen niet gestoten of laten vallen 10 min ervoor deed hij het gewoon.
Kan ik de kaart anders in een ander digitenne kastje stoppen .

alvast bedankt

Toegevoegd na 12 uur:
Er staat dus gewoon geen stroom op kastje

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Heb je ook de antennekabel weer aangesloten?
Wat bedoel je met 'niet meer aan gaan"? Wat zegt het display? Welk merk/type is het?

Toegevoegd na 9 uur:
Het eerste model Samsung staat erom bekend, dat er 4 condensatoren in het voedingsgedeelte snel verouderen, en vervangen moeten worden. Kosten 2 euro, excl. montage.

Daarom: welk merk/type?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je display niets aangeeft is hij kapot, bij mij beurde hetzelfde, ik heb de stroom eraf gehaald, even weggezet om er te schilderen, stroom er weer op, en kon een nieuwe bestellen bij kpn, het komt vaker voor vertelde ze me.
maar op marktplaats zijn er veel te koop voor weinig.