Bestaat er een gratis iPhone/iPad app waarin je een hond hebt die je moet verzorgen? En bestaat dat ook met een kat ?

Ik wil graag een hond en een kat maar ik ben er allergisch voor. Toch zou ik graag eens het plezier willen meemaken om een hond enden kat te verzorgen door een app waarin dat kan. Maar ik vind er geen. Kentiemand van jullie dat? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, er zijn een aantal tamagotchi achtige apps met honden en katten. Enkele voorbeelden: 'Touch pets dogs' en 'Superpoke! pets'.

Veel plezier er mee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee er i geen app van maar: als je ergens een soort tamagochi in de speelgoed winkel haalt kan je ook een eind komen. Of ga kijken voor een ander huisdier wat je leuk lijkt en waar je niet alergiach voor bent.

Succes