Waar kan ik het serienummer vinden van de camerabody en de lens? (Het gaat om olympus E520)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
1.8K

Antwoorden (1)

Ik heb deze camera niet, dus ik weet het niet precies. Maar als algemeen antwoord.
Staat het serienummer meestal onder op de camera op een product sticker. Of ingestanst onderop, of aan de binnenkant van een klepje (van de batterij misschien).

Op de lens is het vaak ook ingestanst aan de zijnkant, of als de je lens van de body haalt aan de binnenkant.

Heb even een review filmpje doorgescrolled, en op de body is het zeker een product sticker waar het op staat. Zie afbeelding.

Toegevoegd na 3 minuten:
Volgens mij zie ik ook het serienummer van de lens op deze foto. Net achter de open staande batterijklep.

http://www.trustedreviews.com/Olympus-E-520_Digital-Camera_photos_6

Toegevoegd na 10 minuten:
De tweede afbeelding is duidelijker en heb ik ze beiden omcirkelt.