Ik heb bij de BCC in purmerend een Arnova tablet gekocht . Maar ik vind hem niet goed krijg je je geld terug?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (2)

Zelfs al zit je binnen de 8 dagen om te ruilen/annuleren, krijg je waarschijnlijk niet je geld terug, maar een tegoedbon. Dat is bij de meeste winkeliers zo, het staat ook vast wel ergens in de algemene voorwaarden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dan krijg je je geld terug. Dit staat op de website van BCC:

Ruilen en Retourneren
U kunt uw bestelde artikel binnen 14 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden, retourneren of ruilen.

BCC zal het betaalde bedrag inclusief bezorgkosten binnen 14 dagen na ontvangst van het product terugbetalen. Retourkosten en/of eventuele additionele bezorgkosten bij omruilen zijn voor uw eigen rekening.

U kunt uw artikel via TNT terugsturen naar:

BCC Elektro-speciaalzaken B.V.
tav. afdeling Ontvangst Goederen
ovv. Retouren webshop
Bellsingel 61
1119 NT SCHIPHOL-RIJK

Instructies retour zenden:

-U dient het artikel in originele staat en verpakking te versturen (indien redelijkerwijs mogelijk)
-De artikelen zijn schoon, compleet en onbeschadigd. Onder 'artikelen' vallen tevens alle bijgeleverde accessoires.
-U dient een geldig aankoopbewijs mee te sturen.
-De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw rekening.
-Indien u een abonnement via de website bij BCC afneemt dan treedt deze direct in werking nog voordat de bedenktermijn van 14 dagen verloopt (art. 461, lid 5, sub A, boek 7, Burgerlijk wetboek).

Uitzonderingen: De volgende artikelen kunnen niet geruild worden:

-Software en telefoons waarvan de verzegeling verbroken is of de verpakking geopend is, danwel geïnstalleerd of geregistreerd is.
-Artikelen die om hygienische redenen niet geruild kunnen worden; zoals oordopjes, headsets, tandenborstels en massage-, scheer-, of epileerapparaten (indien gebruikt).
-Artikelen met gebruikssporen, beschadigingen of welke incompleet zijn.
-Verbruiksartikelen zoals inkt, reinigingsvloeistof en andere schoonmaakmiddelen (indien gebruikt).
-Afgesloten abonnementen.
Pieter2011