Imovie valt uit als ik een film exporteer van 1 uur 24 min en 19 sec.

Ik en een vriendin hebben heel lang aan deze film gewerkt het is ene verassing voor iemand die hem vanavond te zien krijgt. We willen hem graag op een dvd branden zodat we hem op de tv kunnen kijken en aan hem kunnen geven. Maar telkens na 2 uur wachten (zoland duurt het exporteren) valt hij bij de laatste seconde uit het is echt heel belangrijk voor ons en we zijn in paniek wabt vanavond komt een hele groep het resultaat bekijken!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

probeer het dan op je pc te zetten