Houd het des betreffende applicatie een aantal seconde ingedrukt en wacht tot dat het zal gaan schudden. Nu kan je op het kruisje klikken en voor verwijderen kiezen.

Dit kan niet bij de al voor geïnstalleerde apps.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken zelf de iPod touch niet, maar waarschijnlijk werkt het hetzelfde als met de iPhone. De app iets langer vast houden(ingedrukt) dan gaan de apps bibberen en kan je op het kruisje klikken wat boven in de hoek verschijnt van de app. Als je weer op de home knop drukt stopt het bibberen. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks :D
Een paar seconde vasthouden en dan komt er. Een kruisje rechts boven. Dan klik je daar dus op. Suc6!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals hierboven gezegd wordt, of via iTunes:
-Ga naar je iPod (op itunes)
-Ga naar apps (op iTunes)
-Verwijder de gewenste apps