Ik heb mijn ipod laten vallen en nu zitten er overal krassen en 2 barsten in mn ipod, hoe kan ik dat fixen?

Alles doet het nog prima maar de krassen en die 2 barsten vallen op

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fixen ?????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fixen is Engels voor maken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke thanx krekatos maarre we wonen hier in Nederland niet in Engeland toch !

Antwoorden (2)

Je kan OF een schermpje kopen en zelf vervangen, of op zoek gaan naar een bedrijfje dat Ipod schermen vervangt. Voor 30-50 euro worden schermen al vervangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of het schermpje vervangen of een nieuwe kopen en niet meer laten vallen!!