Hoe kan het dat ik geen internetverbinding op mijn iPod heb?

Als ik op school ben, heb ik wel een aantal streepjes (afhankelijk van mijn locatie), maar ik kan niet op internet. Als ik bijvoorbeeld op Goeie Vraag wil krijg ik de melding dat de internetverbinding offline is. Dat is nu al een paar dagen lang zo. Ik heb wel nog steeds het netwerk aangevinkt laat maar zeggen, maar ik kan niet op internet. Kan dit komen omdat de school het wachtwoord veranderd heeft? Of wat betekent het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer de lease eens te vernieuwen (instellingen > wifi > [naam netwerk] > vernieuw lease)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik weet het wachtwoord niet of blijft mijn iPod het netwerk dan nog steeds herkennen?

Antwoorden (5)

Dan komt omdat je met sommige wifi spots geen netwerk hebt omdat mensen ze bijvoorbeeld alleen gebruiken voor andere dingen zoals lichten en daar heb je geen internet verbinding voor nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar vorig jaar had ik wel gewoon verbinding?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan weet ik het ook niet sorry.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geeft niet :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het heel mischien wel je kan als je bij instellingen wifi en je ziet je wifi spot waarmee je verbonden bent. Dan moet je er soms op klikken om iets te accepteren dat is namelijk zo bij de mac en veel hotels
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor het mee denken, maar dat is het helaas ook niet.
staat je wifi wel aan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, mijn wifi staat aan.
Heel vaak heb je ergens geen Wifi-verbinding.
Bij de Macdonalds hebben ze het toevallig dan weer wel.
Maar ik heb zelf ook een Ipod, en ik heb ook nooit internet of wifi wel bij de macdonalds..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe vliegtuig modus aan en uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
School blokkeert internet sowieso op mijn school, het is een onbeveiligd metwerk, maar leerlingen kunnen er niet opkomen, misschien bij jou ook wel..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het is juist beveiligd zodat geen enkele leerling erop kan. Maar via via ben ik toch achter het wachtwoord gekomen.