Hoe kan het dat ik geen internetverbinding op mijn iPod heb?

Als ik op school ben, heb ik wel een aantal streepjes (afhankelijk van mijn locatie), maar ik kan niet op internet. Als ik bijvoorbeeld op Goeie Vraag wil krijg ik de melding dat de internetverbinding offline is. Dat is nu al een paar dagen lang zo. Ik heb wel nog steeds het netwerk aangevinkt laat maar zeggen, maar ik kan niet op internet. Kan dit komen omdat de school het wachtwoord veranderd heeft? Of wat betekent het?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dan komt omdat je met sommige wifi spots geen netwerk hebt omdat mensen ze bijvoorbeeld alleen gebruiken voor andere dingen zoals lichten en daar heb je geen internet verbinding voor nodig.

staat je wifi wel aan?

Heel vaak heb je ergens geen Wifi-verbinding. Bij de Macdonalds hebben ze het toevallig dan weer wel. Maar ik heb zelf ook een Ipod, en ik heb ook nooit internet of wifi wel bij de macdonalds..

Doe vliegtuig modus aan en uit

School blokkeert internet sowieso op mijn school, het is een onbeveiligd metwerk, maar leerlingen kunnen er niet opkomen, misschien bij jou ook wel..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100