Waarom kan ik niet al mijn apps naar de SD kaart verplaatsen, met een samsung galaxy mini?

Hallo allemaal,
Ik heb een samsung galaxy mini en al mijn apps slaat hij op de normale interne geheugen op terijl ik het juist op de SD wil. En naderhand kan ik hem ook niet verplaatsen naar de SD. Heeft het nut ok een nieuwe 8gb SD kaart erin te doen? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Niet alle applicaties kunnen naar de SD-kaart verplaatst worden, omdat ze op het interne geheugen moeten staan voor bepaalde functies.
Een grotere SD-kaart zal het probleem dus niet oplossen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het tijdschrift Android van deze maand staat een heel artikel waarin ze beschrijven hoe je apps geforceerd over kunt zetten naar een SD kaart. Je toestel hoeft niet geroot te zijn en de App hoeft geen ondersteuning voor Apps2SD te kennen. Ben er zelf nog niet aan toe gekomen maar ga het wel bestuderen.Het proces is relatief eenvoudig en geheel terug te draaien staat er.
Misschien heb je hier wat aan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu heb ik het probleem dat als toen ik een spel in de market downloadde en ik verwijderde het weer terwijl ik eerst 20 MB had en daarna nog 1,5 MB of zo. Hoe kan ik weer terug naar de normale hoeveelheid? het spel is er echt af...