heeft lg optimus Whatsapp?

en hoe is de telefoon, zijn geld waar of beter opzoek naar een ander?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja het heeft android dus heeft ook de mogelijkheid om whapsapp te gebruiken, Lg optimus is een serie mobieltjes dus preciezer zijn in het model is handiger om iemand een oordeel te laten geven over het model
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LG optimus speed 2 werkt prima en kan whats app gebruiken, evenals alle andere android apps. Telefoon nu 7 maanden in gebruik zonder problemen. Enige is dat hij zichzelf heel soms tijdens opladen zelf in en uitschakelt. Geen ervaring met de andere optimus toestellen.