Handschoenen doen het niet op touchscreen iPhone wat hieraan te doen? Het zijn katoenen handschoenen.

Zie titel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ie er niet een door van spray ofzo

Antwoorden (6)

Een iPhone (de meeste touch-screen telefoons) werken alleen op vingers, niet op handschoenen etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit noem ik geen antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit noem ik wél een antwoord.
Misschien van die handschoenen kopen waar de helft van je vingers bedekt zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je iPhone reageert niet omdat ie op kleine elektrische ladingen reageert, je zult dus handschoenen moeten kopen die de kleinste elektrische velden kan door stromen.
12 jaar geleden
Iphone reageert alleen op warmte. en ik denk niet echt dat jou handschoenen zo warm zijn.. doe gewoon geen handschoenen aan en anders een handschoen zonder toppen ( wat boven ook op plaatje te zien is)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn tegenwoordig nu door de North Face handschoenen uitgebracht met speciale vingertoppen, ze zijn warm én je kunt je ipod/iphone bedienen!
Je moet er dan wel 30 euro voor over hebben...!

Toegevoegd na 2 minuten:
Ze heten:
Etip Glove van The North Face
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaan genoeg handschoenen voor de IPhone.. Zoek op handschoen en IPhone en je vind er genoeg.. Zie link voor een hippe versie :)

Toegevoegd na 30 seconden:
23 euro en incl verzendkosten