Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Handschoenen doen het niet op touchscreen iPhone wat hieraan te doen? Het zijn katoenen handschoenen.

Zie titel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ie er niet een door van spray ofzo

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Een iPhone (de meeste touch-screen telefoons) werken alleen op vingers, niet op handschoenen etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit noem ik geen antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit noem ik wél een antwoord.
Misschien van die handschoenen kopen waar de helft van je vingers bedekt zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je iPhone reageert niet omdat ie op kleine elektrische ladingen reageert, je zult dus handschoenen moeten kopen die de kleinste elektrische velden kan door stromen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Iphone reageert alleen op warmte. en ik denk niet echt dat jou handschoenen zo warm zijn.. doe gewoon geen handschoenen aan en anders een handschoen zonder toppen ( wat boven ook op plaatje te zien is)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn tegenwoordig nu door de North Face handschoenen uitgebracht met speciale vingertoppen, ze zijn warm én je kunt je ipod/iphone bedienen!
Je moet er dan wel 30 euro voor over hebben...!

Toegevoegd na 2 minuten:
Ze heten:
Etip Glove van The North Face
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaan genoeg handschoenen voor de IPhone.. Zoek op handschoen en IPhone en je vind er genoeg.. Zie link voor een hippe versie :)

Toegevoegd na 30 seconden:
23 euro en incl verzendkosten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding