Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

RAAR ! , oortjes en boxen tegelijk aan ?

Me labtop heeft dit altijd gewoon normaal gedaan maar ..

ik stopte laatst me oortjes in me labtop op muziek te luisteren. ik zette muziek aan en er kwam geluid door de oortjes maar .. ook door de boxen van de labtop. ik krijg het niet voor me kaar om het geluid alleen door de oortjes te laten gaan. Help please


Alvast bedankt . ! :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk zijn je oortjes kapot of niet goed ingeplugd. Ik heb dat ook soms en dan helpt het om ze opnieuw in te pluggen. Als dat niet werkt moet je waarschijnlijk nieuwe oortjes kopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de oortjes werken, ligt het aan de laptop, niet aan de oortjes!
Eigenlijk is het simpel, als je de koptelefoon inplugt duw je tegelijk een schakelaar in die de speakers uitschakelt. Dat schakelaartje werkt nu niet bij jou. Als dat bij alle plugjes die je er in steekt niet werkt, dan kan het niet veel anders zijn of de koptelefoon aansluiting van de laptop is kapot.
Om die te vervangen is waarschijnlijk niet goedkoop, of je moet een handige hobbyist kennen. Je zou even kunnen proberen om eens voorzichtig met een stokje in de aansluiting te prutsen, wellicht schiet er wat op z`n plaats...

Ik zou geen andere methode weten om de interne speaker stil te krijgen en dan de oortjes toch te laten werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klik, in de taakbalk, met de rechtermuisknop op het geluids-pictogram, en daarna op 'Afspeelapparaten.'
Hier vind je een lijst met apparaten. Als je muziek afspeelt zonder aangesloten headset; welk apparaat wordt gebruikt? En welk apparaat wordt gebruikt als er een headset is aangesloten? Wijzig zonodig de standaard-instellingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding