Weet iemand waar je een harde schijf van 2 TB voor ongeveer € 70 kan kopen?

Ik zoek een externe harde schijf van 2 terra bite. Ik heb het gegoogelt en gevergelijkt, maar ik vind het niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ik denk niet dat je voor €70 een externe harde schijf kan kopen voor 2tb.
de Medion MD 90168 Externe harde schijf 1,5 TB
kost al €99,95 en medion is volgens mij nog redelijk goedkoop

Toegevoegd na 1 minuut:
een nieuwe
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Zal heel moeilijk worden. Door het noodweer in taiwan (2e fabrikant van HD's) is er een tekort, dus de prijs stijgt. Een HD die een maand geleden nog 50 euro kostte, kost nu 70 euro.
Je maakt het meeste kans op een 2e hands site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gvrox
12 jaar geleden
+1 , maar het is Thailand hoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je hebt gelijk! Het is allemaal zo'n taaie stof!
Heb net even voor je gechecked op een hardware leverancier die vaak de goedkoopste is. Maar helaas! Niet voor dat geld te krijgen. Of kleinere schijf of meer centjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb twee weken geleden deze gekocht. Was toen nog 65 euro, nu 79,90. Ik hoop dat dat 'ongeveer' genoeg is. Het ding bevalt prima en is nog USB 3.0 ook.
paulus811
12 jaar geleden
Ik zag hem staan bij de Harense smid samsung 2 terabyte externe schijf.
In de aanbieding voor 79 euro.
Van 7 tot 20 november

Toegevoegd na 12 minuten:
Er staat bij Zeer snel met usb 3.0
Samsung 3.5
m3 station
2 tb
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Link?
j5m
12 jaar geleden
voordeelmuis.nl