Is de Panasonic Lumix DMC-TZ10 nog ergens nieuw te koop?

En waar dan?

12 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je jezelf ge-quadrupled?
bamibal
12 jaar geleden
Het was weer tijd voor een nieuw plaatje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.consumentenbond.nl/test/elektronica-communicatie/cameras-en-foto/digitale-cameras/panasonic/lumix-dmc-tz10/prijzen-en-winkelinformatie
mediamarkt en saturn

Het beste antwoord

Nee, die zijn in ons land nergens meer te koop. Ik kan tenminste geen winkel vinden die er nog eentje op voorraad heeft.

Wel een (betrouwbaar) alternatief in Engeland:
http://www.amazon.co.uk/Panasonic-Lumix-TZ10-Digital-Camera/dp/B0031MA0ZE
Ook de prijs is niet zo gek: als ik omreken kom ik uit op ongeveer 220 euro (met gratis Super Saver Delivery). Ik weet alleen niet of je invoerrechten of zo moet betalen.
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ja, bij CameraNU.nl nog te krijgen voor €245,- succes!

(heb de Camera zelf, echt een top apparaat, waar zelfs veel (veel) duurdere jongens zenuwachtig van zouden moeten worden. Vooral de Gps sensor geeft een extra dimensie aan het geheel, ik gebruik zelf Picasa, hierin is precies te zien, waar op de kaart de foto is gemaakt, enige wat jammer is, dat de batterij zo wat sneller leeg is
TIP: zorg voor een2e extra volle Accu