Bestaan er mobiele kopieer-apparaten?

En zo ja, waar zijn die te koop? Ik moet voor zaken regelmatig het land door, en bij mensen kopieën maken van documenten. Ik zou graag een mobiel kopieerapparaat hebben zodat ik niet steeds hoef te vragen of ik gebruik kan maken van een kopieerapparaat ter plaatse.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik heb er nog nooit van gehoord en ik heb ook niks kunnen vinden op google dus ik denk het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn allerlei verschillende, mits je een laptop hebt. Dan kun je een mobiele `all-in-one`printer gebruiken, die kan afdrukken en ook scannen en via de laptop met de meegeleverde software ook kopieren. Je moet met google even zoeken op `Mobile printer scanner`
Voorbeeld: Brother DSmobile 600 Portable Scanner, zie foto.

Toegevoegd na 4 minuten:
Of een HP, zie foto. Als je de link in de bron klikt vindt je allerlei opties op Nederlandse sites.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze lijkt er wel op: http://www.letsgodigital.org/en/news/articles/story_3828.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een mobiele scanner die zonder PC werkt en de scan op een SD-Kaart zet: http://www.irislink.com/c6-2043-136/IRIScan-Anywhere-2---Exclusieve-Web-Aanbod.aspx