Wat is volgens de Consumentenbond de beste combi-magnetron?

De Consumentenbond heeft in februari 2009 combi-magnetrons getest. Welke kwam als beste uit de test? Welke kwam als beste koop uit de test?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Combi-magnetrons zijn ook in augustus 2010 getest.
De 3 beste waren Whirlpools, met alle drie als testoordeel een 6,6. (Whirlpool FT337SL, FT338SL, FT339SL)
Prijzen resp. 167, 209 en 267 Euro

Omdat het testoordeel van deze 3 gelijk was, werd de goedkoopste de "beste koop", dus de Whirlpool FT337SL van 167 Euro.

Wil je nog goedkoper uit zijn, dan kun je kiezen voor de nr. 4 in de lijst, de Samsung CE100 V-W voor 110 Euro, met een test-oordeel van 6,0.

Dit is een test van ruim een jaar geleden, dus de prijzen kunnen afwijken, en het is ook niet zeker dat alle 4 genoemde apparaten nog verkrijgbaar zijn.