Welke apparaten in huis hebben een klok en moeten handmatig aangepast worden aan de wintertijd?

Ik wil voorkomen dat ik een apparaat over het hoofd zie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Keukenklok, oven, tv, cv-thermostaat, autoklokje, aquarium, videorecorder, schakelklok, horloges, broodbakmachine, koffie/theezetapparaat, ventilatorkachel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schakelklok en cv-thermostaat waren me helemaal ontschoten. Bedankt. +

Andere antwoorden (5)

Als je bijvoorbeeld een oude mobiel hebt kan het zijn dat je die nog terug moet zetten (hoeft niet het kan)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oudere mobieltjes, horloges die geen verbinding hebben met een atoomklok, de klok in de auto, de wekkerradio, de klok van de magnetron/oven en misschien nog van een DVD recorder?

Toegevoegd na 1 minuut:
En de 'huisklokken;' klokken aan de wand (woonkamer, keuken, ect.).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nog steeds een videorecorder.
En die moet weer een uur terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En vergeet het belangrijkste apperaat niet!
De wekker!!!
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi musa,

welke apparaten? welnu, alle apparaten waarop je kan zien hoe laat het is, lijkt me duidelijk.

maar ook: de digitenne ontvanger van KPN
de tijdsaanduiding wordt keurig aangepast aan de wintertijd.
maar de programmering niet, die moet je handmatig een uur verzetten.
heb je programma's in de zomertijd ingesteld, dan moet je de starttijd nu handmatig verzetten.
er is geen melding, je komt er achter als je wilt gaan kijken.

aan KPN het verzoek om bij de volgende software update deze fout te herstellen.

groeten, Dré
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geldt dat ook voor een digitale TV-ontvanger van Ziggo? Of worden die automatisch aangestuurd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi Frans, ik zou het niet weten, dat moet je aan iemand vragen die zo'n ding heeft.
ik denk dat jij dat nu zelf weet, want uit jouw vraag concludeer ik dat jij zo'n ding hebt. je kan het bij de aanvang van de zomertijd testen.
zaterdag voor de overgang, programmeer je iets voor de andere (zon)dag, controleer daags na het programmeren of de timerinstelling klopt.
ik hoor het over een half jaar wel wat het resultaat is. groeten, Dré