Onze JVC home cinema systeem geeft problemen bij afspelen dvd's - hij blijft hangen/haperen. Niet altijd en nooit bij muziek CD's. Wat kan het zijn?

Het systeem is wel al wat jaartjes oud, maar heeft het altijd prima gedaan. Het gebeurt nu geruime tijd, maar niet altijd bij dezelfde dvd's en nooit bij muziek cd's. Is er iets wat we zelf zouden kunnen doen om dit te verhelpen? Of te controleren wat het zou kunnen zijn? Zo jammer om iets te vervangen wat het verder gewoon goed doet - maar dit begint veel frustratie te wekken nu.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt hem een keer laten schoonmaken, meestal is het euvel dan weer een hele tijd opgelost.