Mijn iPod touch updatet niet naar IOS 5, hoe is dit mogelijk?

Ik heb een tweede generatie iPod touch, heeft het daarmee te maken? Ik heb nu versie 4.2.1 (8c148) erop staan en als ik in iTunes klik op Zoeken naar updates, zegt hij dat de laatste versie erop staat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor de tweede generatie is het niet mogelijk om de update uit te voeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

iOS 5 werkt niet op de 2de generatie iPod touch. Daar is die te traag voor.

Toegevoegd na 30 seconden:
Ik heb ook zo'n iPod, en ik krijg dezelfde melding.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer, dan moet ik het maar met deze versie blijven doen.