Waar kan ik een iPod Touch 4G voor een redelijke prijs kopen?

Ongeveer rond de €150,- Is dat überhaupt wel mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

bcc, als je het ergens goedkoper vind krijg je het verschil terug, en daar lukt zelfs mij afdingen, dus altijd het goedkoopste!
suuces!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Tweedehands op marktplaats?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien gaat een bekende dit jaar naar de VS. Ik zag zonet dat de 5G daar 200$ zal kosten. Volens mij is dat rond de 150€ ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4g, als je geen typfout maakt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De 4G kost in Ned. rond de €190, dus dan zal de nieuwe 5G ook nog wel wat duurder zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, serieus de 5G zal in amerika 199€ kosten. De 8GB versie dan.
Kpn heeft goede aanbiedigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
€150,- dan moet je wel een hele goede aanbieding hebben gevonden. Bij MediaMarkt zijn ze wel eens in de aanbieding voor €180.-