Niet, want er zijn maar 2 soorten: de iPad 1 en iPad 2.

Toegevoegd na 3 minuten:
Vanwaar die min? Het is zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn inderdaad maar 2 Ipads, 1 en 2.
Tuurlijk zijn daar weer verschillende uitvoeringen van zoals extra geheugen , andere kleur etc.

Hiervan is de Ipad 2 het beste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iPad 2 is geen uitvoering, Als je het over uitvoeringen hebt dan is het meer zo. Een iPad heeft standaard wi-fi en je hebt een uitvoering van 3G. Dat is dus een keuze voor jezelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg ook niet dat de Ipad2 een uitvoering is, van de 2 Ipads is 2 het beste...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:ooo
je hebt natuurlijk het verschil tussen de oude en de nieuwe (1 en 2) en het verschil in geheugen, ligt er een beetje aan wat je ermee wilt doen, hoeveel geheugen je neemt, 32 is denk toch wel het minimum dat je moet nemen 16 is al snel vol

verder of je er wel of niet 3g op wilt,