Geen internet, behalve via wifi op Blackberry?

Ik heb een bb curve 8250, met prepaid. Nou wil ik alleen kunnen internetten via wifi. Maar als ik mijn mobiel netwerk uitzet, kan ik ook niet meer bellen/smsen. Weet iemand een oplossing? Mag natuurlijk ook via een app, als t maar werkt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb ook prepaid maar ik kan het gewoon aanlaten die van mij kan dan niet op internet alleen maar als ik wifi heb. Misschien is dat bij jou ook zo. Weet niet welke provider je hebt ik heb Hi. Maar volgens mij kan je niet internet uitzetten en bellen en sms'en niet.

Ik heb ook een BlackBerry en voor zover ik weet, kan dat niet. Zodra je Wi-Fi bij jou thuis uitvalt gaat ie over op je provider (waardoor er veel kosten van je beltegoed afgaan). Maar ik heb gewoon overal internet, dus ik heb daar geen last van.

je moet wifi uitzetten, niet mobiel netwerk

Zodra je thuis via wifi zit verbruik je geen data van je prepaid. Hij schakelt je internet via je mobiele netwerk vanzelf uit zolang je via wifi verbonden bent.

Kan het niet zo zijn dat je in de instelling bij netwerken de dataroaming uit kan zetten dan kan je nog steeds bellen en sms-en en gewoon internetten via je wifi.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100