je een weegschaal en een antwoordapparaat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je weegschaal... briljant +1
(alleen is het vaak niet het antwoord waar ik op zit te wachten)
Wat dacht je van je computer, in dit geval, bij Goeievraag.nl?
13 jaar geleden
Hangt ervan af wat je onder een antwoord verstaat... Als 'antwoord' synoniem is aan 'reactie', dan zijn er erg veel mogelijkheden. Je vraagt aan je koffiezetapparaat of hij koffie wil zetten (door er koffie&water in te doen en het knopje om te zetten) en als antwoord geeft hij koffie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plusje! :D
Ja! Er zijn liften die heel vriendelijk en voorkomend zeggen: 'Going Up', zodra jij het knopje activeert....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een thermometer kan ook een antwoord geven.

Toegevoegd na 54 seconden:
En wat dacht je van je gsm voicmail..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, dat Antwoordapparaat;

Ja hoor; als je Holle Bolle Gijs in De Efteling een propje geeft en je zegt 'Alsjebleift' geeft hij keurig antwoord.

Toegevoegd na 29 seconden:
'Alsjeblieft'mag ook....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die zijn er
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welke?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat staat niet in de vraag volgensmij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt helemaal iscool. ik min je niet hoor overigens voor jouw antwoord.
Jazeker!
Mijn dochter had een paar jaar terug een apparaatje dat kon vertellen, dmv het beantwoorden van vragen, welk voorwerp je in gedachte had. Het heet 20 Q.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja en nee.

er is een test voor kunstmatige intelligentie, waarbij iemand een gesprek moet voeren via een soort msn. Als de persoon niet kan achterhalen of de tekst die terugkomt door een andere persoon wordt ingevoerd of door een computer is het een type 1 robot.
Deze mate van kunstmatige intelligentie is echter nog niet bereikt. Wel zijn er al robots die op sommige vragen antwoorden kunnen geven. zoals de huishoudrobot op spraakherkenning die je kan vragen waar je sleutels liggen, maar deze robots zijn nog altijd beperkt door het aantal vragen dat van tevoren is geprogrammeerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja zelfs een boek, het grote antwoorden boek