Wat is een goede pc om Fifa 11 te kunnen spelen?

Ik wil graag Fifa 11 en Straks fifa 12 spelen. Zelfs op een moderne Windows7 krijg ik de fout fifa 11 e0001 fout. Wat is nu wel een goede computer om Fifa 11 / Fifa 12 gewoon goed te kunnen spelen? (pc)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ok, welke pc je moet/kan kopen dat weet ik niet, want ja dat ligt aan wat jij mooi en betaalbaar vind. Maar je kan hier wel naar kijken. Dit moet zowiezo op je PC zitten om hem te gaan spelen:

FIFA 12 PC Requirements:
Processor: Intel Core 2 Duo E6750 2.66GHz or AMD Athlon II X2 245e.
Operating System: Windows XP, Windows Vista or Windows 7.
CPU: 2.4 GHZ single core processor.
Sound Card: DirectX 9, 10, 11 compatible.
Graphics: NVidia GeForce 6800 or ATI Radeon X1600 at least, GeForce GTS 240 and Radeon HD 3870 recommended.
Hardware: Mouse and Keyboard.
Network: Internet connection for online mode.
Hard Drive: 6 GB to 12 GB.

Dus een pc die dat heeft of hoger natuurlijk, daar kan je naar kijken...

Succes..

GF

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb zelf deze specs:

Cooler Master CM 690 II
750 Watt extra stille vo...
Intel Core i7 990X Extre...
Waterkoeling Corsair Hyd...
ASUS SABERTOOTH X58
16384MB DDR3 Werkgeheuge...
2000 GB SataIII Hardesch...
DVD Brander Samsung Opti...
Nvidia GTX570 1280MB
51-in-1 Cardreader
1Gbit netwerkkaart

Maarja is misschien iets te prijzig voor jou, want hij kost 2059 euro.. :/ maar misschien kan je kijken naar deze pc:
http://gamepc.nl/game-pc-budget en dan zelf samenstellen en dan er inzetten wat jij wil, dat is niet heel duur hoor :)