Goede boxjes voor Laptop?

Weet iemand boxjes voor de laptop.
Wattage maakt niet zo veel uit (eigelijk niet veel verstand van ) maar in ieder geval dat de muziek redelijk hard kan.
En belangrijk met bass.
Gelieve onder de 50 EURO aangezien ze gewoon voor muziek luisteren zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Logitech en Audioengine maken allebei prima speakers.

De Logitech S220 en Z323 zijn prima speakers en zijn verkrijgbaar voor onder de 50 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In principe kun je boxen van allerlei merken gebruiken, maar je moet bedenken dat de geluidskaart van je laptop maar een kleine versterker heeft.
Als je dus belang hecht aan een redelijk hard geluid met veel bas dan zul je in ieder geval boxen moeten kiezen met een ingebouwde versterker. (en dus een aparte voedingskabel)
Omdat het uiterlijk van de box of het fabrikaat nog geen garantie op een goed geluid zijn is het aan te raden om diverse modellen bij een winkel op het gehoor te vergelijken.
Je hoeft niet je laptop mee te slepen: als je jouw favoriete muziek op een MP3 speler zet, dan kan je de boxen in plaats van de oortjes aansluiten.
Voor minder dan 50 euro moet je zeker kunnen slagen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Afbeelding: Creative Inspire T3130, € 38,45