Hoe kan ik stickers op Whatsapp plaatsen?

Ik heb een Samsung Galaxy S8 en ik kan niet op Whatsapp geen stickers verzenden. Alleen maar de gare stickers. Ik weet ook niet hoe ik dat moet doen. Kan iemand mij helpen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Als iemand je stickers stuurt kun je de sticker ingedrukt houden en opslaan. Dan zie je ze wel verschijnen bij favoriete stickers in het balkje. Als je ander mans andere stickers wilt hebben moet je naar de playstore gaan en een stickerpack downloaden. Dan vraagt whatsapp of je een stickerpack wilt downloaden. Hopelijk heb ik je hierbij geholpen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Klopt gewoon met een sticker app uit de Playstore!