Waar kan ik als Nederland een Can Crusher kopen, die ook halve liter blikjes aan kan?

Ik ben op zoek naar een blikjes pletter, nu zie ik die wel overal op internet, maar dat lijkt iig overal dezelfde te zijn.

Je komt soms teksten tegen als: een halve liter blik van 17 centimer wordt gereduceerd tot, in de toelichting staat dan echter dat het blikjes tot 16 cm aan kan. (Beetje gek)

Ik ben dus op zoek naar zo'n blikjes pletter waar ik ook halve liters mee kan pletten.

Wie o wie weet waar ik die kan bestellen via internet of in de winkel kan kopen? Moet niet zo zijn dat de verzendkosten 20 euro worden natuurlijk. En de prijs van het ding zelf, mag zeker niet boven de 50 euro komen, gezien het feit dat de kleinere versie maar 10-15 euro kost.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik bedoel daarmee alleen blikjes drinken, geen blikken van blikgroenten, is niet nodig, die kan ik vullen. Of ik kan potten kopen. Het doel is ruimte besparing in mijn vuilnisbak :)

Toegevoegd na 2 uur:
http://www.megagadgets.nl/can-crusher.html

Ivana
12 jaar geleden
Als je ook de bodem er even uitdraait, kan je hem met je voet zo plattrappen. Probleem opgelost.
sterredag
12 jaar geleden
Niet iedereen is daar even goed in, bovendien gaat met smalle blikjes stuk lastiger en minder efficient.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan druk je m op de zijkant plat en vouw je m dubbel......zo gepiept! Anders druk je m met n deegroller plat!

Het beste antwoord

Op onderstaande site kun je hem bestellen voor €14,95 ( excl.) verzendkosten). Volgens de beschrijving zou hij ook blikjes van een halve liter ( tot 17 cm hoogte)aan moeten kunnen en volgens een review is dit met iets meer kracht inderdaad mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sterredag
12 jaar geleden
Geweldig, juist zo'n gebruikers ervaring helpt wel met deze beslissing thx voor het vinden!!

Andere antwoorden (1)

de blik pers die jij zoekt zal je waarschijnlijk niet vinden voor de prijs van 50 euro.
alle cola en bier blikjes zijn van aluminium en dus vrij makkelijk samen te persen. de groter blikken voor bonen en doperwten van een hele of halve liter zijn van staal (blik) daar heb je veelmeer kracht voor nodig om samen te persen, en dan kom je op een groter model (zie foto)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sterredag
12 jaar geleden
Ik bedoel ook idd blikjes van blikjes drinken. maar dan wel halve liters. als je googled op can crusher kom je er eentje tegen (heel veel dezelfde), maar die zit dus met die formaten, wil er een die ook halve liter blikken aan kan.
sterredag
12 jaar geleden
Bovendien zullen die van dat voorbeeld vast ook geen CAN-Crusher heten :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, je heb helemaal gelijk, wat zou het probleem zijn om die dingen 1 cm groter te maken?