weet iemand wat er aan de hand is met een whirlpool droger die zwarte strepen en vlekken op het wasgoed achterlaat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Controleer je trommel ! Zit geen gesmolten rubber / plastic ergens of check of het manchet nog goed is . Dus de rubber rand rond de afsluiting .

Het beste antwoord

OF je laadt hem te zwaar waardoor het wasgoed bekneld raakt tussen de rubbers van de deur, OF je deurrubber is versleten en moet vervangen worden. Als rubber oud wordt, 'verduurt' het waardoor het rubberstukjes af gaat geven.

Nieuwe rubbers zijn meestal nog wel te krijgen, zoek op het typenummer van je droger.