welke djm 350 is beter de witte of zwarte?

ik had al gezocht wat anders was en dat zijn de effecten.
er zitten bij de witte nieuwere effecten.
ik ben namelijk van plan de set te kopen met 2x cdj 350 + 1x djm 350 + flightcase en hdj 500 en ikzelf vond de effecten bij de witte beter maar de set wit is 200 euro duurder en ik vind zwart mooier
wat zal ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

als ik jou was zal ik de de witte gekozen hebben als dat beter is kan je er ook langer mee doen.. gr zoe