Komt er een windows 8 tablet uit, die je ook kan gebruiken voor school?

Dus met een docking station, goede graphics, goed werkgeheugen en natuurlijk een goede processor? Ik neem aan dat windows 8 office 2010 accepteerd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De aanname dat op een tablet PC MS-Office 2010 werkt, is wel een heel goedgelovige aanname...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Euhm.. Op
De acer iconia w500 werkt office al.. Dus ik weet niet waar je het over hebt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werken in de zin van werkbaar...

Het beste antwoord

Windows 8 komt volgend jaar uit ik zelf vind de software te veel lijken voor een tablet dan een pc maar werkgeheugen en graphics zullen dan wel weer minder worden dan op de normale netbook of detkop computer Windows office 2010 kan er op maar waarschijnelijk zal er dan microsoft office 2012 komen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord

Andere antwoorden (2)

een tablet is een compromis.. schermpje accu alles zit er in.. en dan moeten ze zo klein/plat/licht mogelijk zijn

dus wat is goed? qua prestaties zal je zelfs onder een laptop zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De asus Eee pad transformer krijgt over ongeveer 1,5 jaar windows ondersteuning. Ik zou dan wel de 2e generatie kopen die nog niet uit is.