Welk usb kabeltje is dit?

Ik heb een bluetooth headset, aleen ben ik de kabel kwijt, kan iemand me op weg helpen, en vertellen wel type usb dit is?

Alvast bedankt

Toegevoegd na 46 minuten:
dit is de link naar de website:
www.dealextreme.com/p/stylish-sx-905-sporty-bluetooth-stereo-handsfree-headset-9-5-hour-talk-165-hour-standby-47850

Toegevoegd na 1 dag:
Het was dus een 4 pin:
http://www.ebay.com/itm/220698615937?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Weet jij het antwoord?

/2500

Of USB 2.0 (of 3.0 maar dat zal wel niet) of een ethernet kabeltje.

Neem hem mee naar de winkel, de verkoper ziet het zo !

Het is volgens mij geen standaard stekkertje, USB mini en USB micro hebben een trapeziumvorm. Ik zou nog maar eens goed zoeken naar de kabel, het vinden in een winkel zal minstens zo moeilijk zijn. Toegevoegd na 11 minuten: Op de foto is te zien dat het kabeltje aan 1 kant een gewone USB plug heeft, maar het stekkertje dat aan de headset geprikt moet worden lijkt niet echt op een mini-USB.

Ondanks het antwoord van Koosknip zeg ik toch: Mini-USB, deze is eerst trapeziumvormig en daarna recht je ziet op de foto een knikje dus ik heb het idee dat het toch mini is. De foto is niet superduidelijk, maar jij of iemand in je omgeving heeft vast wel een mini-USBkabeltje slingeren om het te proberen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100