Kan je je elektrische apparatuur meenemen naar grand canaria?

Ik bedoel, kan je b.v. gewoon je telefoonoplader gebruiken daar? of moet je een "verloopstekker"gebruiken? Hebben ze ook 230 Volt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja ze hebben daar gewoon 230 volt, het kan wel voorkomen dat je een speciale stekker nodig hebt, je zou dus een reisstekker kunnen kopen, maar ik verwacht dat ze in hotels gewoon dezelfde aansluitng gebruiken als wij.

Toegevoegd na 7 minuten:
Verder zoeken levert op dat een reisstekker niet nodig is, zeker in hotels niet. 110volt wordt door sommige hotels als service aangeboden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het gangbare voltage is 220 Volt-wisselstroom. Normaliter passen onze West-Europese stekkers in de stopcontacten zonder het gebruik van een adapter.
Soms kan 110 volt voorkomen en is er wel een adapter nodig.

Informeer even bij het hotel of de reisorganisatie, zou ik zeggen.