Is het mogelijk om een liedje van een CD op je gewone gsm te zetten, om er dan een beltoon van te maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

het simpelst is het om met Windows Media Player het betreffende nummer te rippen en via Bluetooth, usb of internet naar de telefoon te sturen, en te selecteren als ringtone. Om een fragment (bijvoorbeeld een refrein) te selecteren heb je inderdaad het gratis, Nederlandstalige en simpele Audacity nodig. (http://audacity.sourceforge.net/?lang=nl) Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat je dat liedje moet googlen en dan de mp3 versie moet opzoeken. Die moet je downloaden en via een kabeltje in je mobiel brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het liedje op je pc omzetten naar MP3 en vervolgens downloaden naar je telefoon en instellen als beltoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het liedje met een programma als Audiograbber omzetten in MP3 formaat, daarna met een programma als Audacity het stukje uitknippen dat de uiteindelijke ringtone moet vormen.
Met Audacity kun je het bestand in allerlei formaten opslaan, niet alleen MP3 maar ook als AMR of Ogg Vorbis zodat het op allerlei types telefoon als ringtone kan werken.
Met Audacity kun je ook geluid met de microfoon van de computer opnemen, zodat je ook op die manier ringtones kan samenstellen.