Hoe kan ik zorgen dat de verbinding op mn laptop het weer doet?

Wanneer ik op internet wil, staat er dat ik geen verbinding heb. Het hele draadloze internet knopje (software) is weg. Ik kan dus niet een lijst met beschikbare netwerken bekijken en dan tóch verbinding maken, de hele lijst en alles eromheen kan ik gewoon niet meer vinden op m'n laptop. Ik heb laatst Bluetooth gebruikt op m'n laptop, en toen heb er erg lang over gedaan om dát aan te zetten, en ik heb toen ook wat dingetjes uit en aan gezet, om te kijken of dat m'n Bluetooth aan zou zetten. Waar zou ik nou toch dat draadloze netwerken-lijst knopje vandaan kunnen halen? Ik heb een windows xp home edition op een ASUS laptop. Wanneer ik bij congufiratie scherm onder 'netwerkverbindingen' kijk, staat er alleen 'LAN-verbindingen'. Wat moet ik nu doen?
Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Veel laptops hebben een klein schakelaartje om wifi aan en uit te zetten, vaak aan de voorkant of boven je toetsenbord. Ik vermoed dat dit uitstaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Herstelprocedure uitvoeren naar vroeger goed werkend herstelpunt (start -> help en ondersteuning -> Wijzigingen ongedaan maken met behulp van Systeemherstel)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rechts onder staan van die icoontjes 1 daarvan is voor de internet. daar moet je met de rechtermuis op klikken. en dan ''netwerk centrum openen'' klikken en dan krijg je een internet lijst. ( of een LAN kabel kopen kan ook maar dan heb je internet met draad )