Waar kan ik een verloop kopen zodat ik een Engels apparaat met Engelse stekker in een Nederlands stopcontact kan steken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.3K

Het beste antwoord

volgens mij kan deze wat je wilt: http://goo.gl/iWH42
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Vast wel bij de Handyman.
Amadea
12 jaar geleden
Bij elke electronica winkel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de ANWB winkel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en ook bij de kijkshop zag ik ze.
12 jaar geleden
Het verloop is in een goed gesorteerde elektronicawinkel te koop, in de ANWB-shops en bij Bever bergsport.
Wellicht is het handiger (en goedkoper!) om de Engelse stekker eraf te knippen en een Nederlandse (Duitse) stekker te monteren.

Toegevoegd na 23 minuten:
Zoals T74 hieronder zeer terecht opmerkt zijn de reisstekkers die je hier in Nederland in de winkel ziet liggen niet wat er bedoeld wordt.
Ik vergis mij dus in de opsomming van winkels.
Ze zijn wel te bestellen, maar dan is de optie van een Nederlandse stekker aanzetten toch sneller en goedkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank u Koos, toch nog iemand die begrijpt wat ik met mijn antwoord bedoelde. Plus daarvoor!
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij heb je, behoudens het antwoord van Koosknip, niets aan alle antwoorden. Want zover ik weet, kan je alleen verloop stekkers kopen, gericht op NL stekkers. Voor buitenlandse stopcontacten en voor NL stekkers. Niet andersom.

Ik heb nog nooit een verloopstekker gezien die je in een NL stopcontact kan steken en daar een buitenlandse stekker in kunt doen. (die je in NL kan kopen)

Ik zat eerst te denken aan een hoop van die losse stekkertjes in elkaar, maar nog steeds heb je daar niets aan. De uitgang is altijd gebaseerd op een NL stekker.

Mijns inziens heb je maar 2 opties, of er eentje bestellen in Engeland (voor de toeristen die naar NL of Duitsland gaan)
Of naar wat Koosknip al aangaf, afknippen en een passende stekker plaatsen.

Toegevoegd na 3 minuten:
En toch nog antwoord op jouw vraag:

Hier kan je er eentje bestellen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat jij iets niet gezien hebt wil niet zeggen dat het niet bestaat. Als je op http://www.allekabels.nl/230_volt/Reis-Stekker-Adapter.html kun je zo ongeveer elke combinatie die je kunt verzinnen bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel! Als ik het niet weet bestaat het niet! Haha, nee ik snap je punt, maar ik doel op de antwoorden, bij bovenstaande winkels heb je ze niet in het assortiment zitten voor zover ik weet.
Online is natuurlijk alles te bestellen, mijn toevoeging heb je gemist volgens mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag anders eens aan Aurora: http://www.aurora-kontakt.nl/ Die hebben heel veel...
Bij de ANWB winkel, bij de mediamarkt hebben ze ze soms ook