Waar kan ik een verloop kopen zodat ik een Engels apparaat met Engelse stekker in een Nederlands stopcontact kan steken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

volgens mij kan deze wat je wilt: http://goo.gl/iWH42

Vast wel bij de Handyman.

Bij elke electronica winkel

bij de ANWB winkel

en ook bij de kijkshop zag ik ze.

Het verloop is in een goed gesorteerde elektronicawinkel te koop, in de ANWB-shops en bij Bever bergsport. Wellicht is het handiger (en goedkoper!) om de Engelse stekker eraf te knippen en een Nederlandse (Duitse) stekker te monteren. Toegevoegd na 23 minuten: Zoals T74 hieronder zeer terecht opmerkt zijn de reisstekkers die je hier in Nederland in de winkel ziet liggen niet wat er bedoeld wordt. Ik vergis mij dus in de opsomming van winkels. Ze zijn wel te bestellen, maar dan is de optie van een Nederlandse stekker aanzetten toch sneller en goedkoper.

Ik kan het mis hebben, maar volgens mij heb je, behoudens het antwoord van Koosknip, niets aan alle antwoorden. Want zover ik weet, kan je alleen verloop stekkers kopen, gericht op NL stekkers. Voor buitenlandse stopcontacten en voor NL stekkers. Niet andersom. Ik heb nog nooit een verloopstekker gezien die je in een NL stopcontact kan steken en daar een buitenlandse stekker in kunt doen. (die je in NL kan kopen) Ik zat eerst te denken aan een hoop van die losse stekkertjes in elkaar, maar nog steeds heb je daar niets aan. De uitgang is altijd gebaseerd op een NL stekker. Mijns inziens heb je maar 2 opties, of er eentje bestellen in Engeland (voor de toeristen die naar NL of Duitsland gaan) Of naar wat Koosknip al aangaf, afknippen en een passende stekker plaatsen. Toegevoegd na 3 minuten: En toch nog antwoord op jouw vraag: Hier kan je er eentje bestellen:

Bronnen:
http://www.fabontools.nl/index.php?main_pa...

Bij de ANWB winkel, bij de mediamarkt hebben ze ze soms ook

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100