Hoe kan ik mijn iPhone 4 als toetsenbord voor mijn Samsung Smart TV gebruiken?

Ooit ergens gelezen DAT het kan, maar niet HOE het kan...

Toegevoegd na 7 minuten:
Net op internet nog gelezen dat ik naar de SmartHub moest gaan en dan naar Allshare, maar dan staat er dat er niets gekoppeld is, geen opties om te zoeken of iets dergelijks.

Er wordt ook gesproken over mogelijke apps in de appstore, maar kan niets vinden..
HELP. :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
smarthub en allshare heb ik nog nooit op een iphone gezien, wel op samsung toestellen.
ik denk dus niet dat het kan met een iphone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahhahaa smarthub en allshare is op die tv.

Antwoorden (2)

U kunt in de appstore " mytifi " voor samsung downloaden. U dient de tv bereikbaar te maken via een wifi connectie ( een router met wifi bv. ) . De handleiding van uw tv en die van de app moeten voldoende zijn om u op weg te helpen. Veel succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek eens op "Samsung remote" of tv remote in de app store