Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe spoel (als in seconden, niet in blokken van 5 minuten) je bij een Philips Smart tv een Gemiste uitzending (RTL XL, NPO Gemist, e.d.) verder?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik weet dat op de afstandsbediening de knop '>>' zit, maar daarmee lukt het me alleen om blokken verder te spoelen, geen seconden of minuten, zoals bij een videorecorder/dvd recorder/hdd recorder.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is gek genoeg niet mogelijk. Je kunt alleen per blok van 5 minuten "doorspoelen". Heel irritant inderdaad!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het ligt eraan wat van "provider" je hebt. Als je KPN hebt moet je een witte afstandsbediening hebben. Er zit een oke knop op, en daarom heen zit een zilver rondje met een links recht boven beneden knop. Druk op het rechtse stukje vande ronde zilveren knop en hij spoelt en halve minuut verder. Als je een andere "provider" hebt weet ik het verder ook niet. Dan zal je bij die provider langs moeten gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding