Hoe kleine lichtje?

hoe kan ik simpelweg thuis een klein lichtje maken?

Toegevoegd na 5 minuten:
geen lichtje in mijn hart

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Een waxinekaarsje aansteken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is: ''Een klein lichtje.''

Het beste antwoord

Koop van die handige LED-fietslampjes met een elastiekje bij de HEMA of Action.
Ook andere LED lampjes zijn in allerlei vormen en maten bij Action te koop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Een gaatje in de muur?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik het lichtje van het scherm van je telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik ook boven me bed, simpel boor gatjes/een gat en stop er dan een led lampje ofzo in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn van die nachtlampjes die je in het stopcontact steekt.Geven heel zacht licht voor snachts als je naar de wc moet en anderen niet wakker wilt maken door groot licht aan te doen.
Sorry als je dit niet bedoeld met -een klein lichtje in huis-. Zet er anders even bij waar je het voor wilt gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kaarsen thee lichtjes of kleine olielampjes is nog gezellig ook.of aan plafon een plaats maken zwart verven en daar letjes in maken die geeft ook een hele mooi licht of naar hemel kijk buiten als donker is .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klein lichtje...
hoe klein?
welke toepassing?
waar? (binnen, buiten, etc.)

gewoon een batterijlampje voor korte tijden
netvoeding (al dan niet via trafo) voor lange verlichtingtijden
waterdicht als het buiten is.
mooi als het in de woonkamer moet zijn
eenvoudig, simpel, dus goedkoop als het voor een slaapkamer is. kortom, vertel iets meer.

uiteraard GEEN theelichtjes of ander vuur in de slaapkamer, hoe gezellig dit ook moge zijn, als de brandweer komt is de gezelligheid plotseling voorbij

groeten, Dré