Op welk kanaal zit Nederland drie in zuid frankrijk op de satelietontvanger?

Omdat we graag FC Twente - Benfica zouden zien:)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Voor het ontvangen van Nederland drie op een satellietontvanger moet je een Nederlands abonnement van Canal Digitaal hebben.
Op een Frans abonnement zul je alleen de Free to Air kanalen naast de Franse betaalde kanalen ontvangen, dat is dus alleen BVN (de gezamenlijke zender van NOS, Wereldomroep en VRT)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als voetballiefhebber heb ik even extra goed mijn best gedaan om dit voor je op te zoeken, hieronder een zenderlijst. Laat het even weten als het niet werkt. Ik zal ook nog voor je door zoeken en hopen dat je (een deel van) de wedstrijd kunt volgen.