Hoeveel kan ik vragen voor mijn televisie 2e hands op marktplaats?

Het is een samsung Le32A330j1. Kan hem nergens op het internet vinden (prijs van een nieuwe tv). Het is een zwarte lcd televisie, 32 inch, geen hd ready maar hij ziet er wel stijlvol uit. Heb hem sinds December en hij doet het nog perfect.

Toegevoegd na 1 uur:
Heb hem gekregen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.9K

Antwoorden (6)

Hoeveel had je er voor betaald?

Doe dat door de helft en begin daarmee. Laat ze maar lekker bieden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is wat ik kon vinden (kon de link niet eens openen)

LCD TV 32 Samsung LE32A330J1 nu: € 478,12 Bestel snel!
Bestel vandaag nog de LCD TV 32 Samsung LE32A330J1 voor slechts € 478,12 bij Jouw online computershop!
www.perfect-systems.nl/.../product.../lcd-tv-32-samsung-le32a330j1.html

ik zeg 150-200 euro op markplaats
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe kun je natuurlijk brfagen wat je wilt.
In het algemeen is de omzetsnelhied lager naarmate de prijs hoger is. Schrijf hem in 10 jaar af en neem het eerste jaar dubbel. Dus na drie jaar 60% van de nieuwprijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Le32B350 staat op kieskeurig vanaf 299 te koop. Jouw Le32A330 is denk ik al een oud type. Waarschijnlijk krijg je er hoog uit € 150,00 voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat wil je er minstens voor hebben?
Ik zou beginnen met 175,00 en als je na een week nog geen reacties of biedingen hebt, zal ik de advertentie verwijderen, opnieuw plaatsen en dan voor een vraagprijs van 150,00.
Vergeet geen duidelijk mooie foto's te plaatsen bij je advertentie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor 200 euro heb je nu een nieuw led - scherm van de zelfde grote.. ik zou later beginnen 120 ongeveer