Kun je op een lcd/dvd combi tv met een usb aansluiting ook divx bestanden afspelen? oftewel avi's?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is helemaal afhankelijk van de functie van de USB-aansluiting op de TV en het aanwezig zijn van decodeer software in de TV.
Als er codecs voor DivX en avi aanwezig zijn dan zal je kunnen afspelen, anders zal het niet werken.
Het is net als met DVD-spelers: sommige kunnen wel DivX bestanden afspelen, andere niet.
Het zal op de doos van de TV staan of het mogelijk is, of anders vindt je het in de technische specificaties van de gebruiksaanwijzing van de TV.
Bij twijfel: gewoon proberen, "the proof of the pudding is in the eating" (eet het en je weet het)