Hoe kan ik afbeelding bij liedjes op de ipod wijzigen?

Omdat ik veel liedjes van youtube heb gedownload zit er een afbeelding bij sommige liedjes, maar nu staan er ook verkeerde plaatjes bij als ik een nummer afspeel, dan is het van een ander nummer.. ik erger me daar best aan.. hoe kan ik dit veranderen? Bij de afbeelding is een voorbeeld van een plaatje tijdens het afspelen te zien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan in Itunes, gaat naar de map van je muziek, dan klik je op de song met de rechtermuisknop en klik je op info tonen.
Daar plak je dan, bij het meest rechtse tabblad, de afbeelding die je wilt.
De afbeelding haal je gewoon van internet, bijv google afbeeldingen dan kopieren en plakken.