Wij kochten een wasmachine -,daar hebben wij toch plezier van.
Als je op de site kijkt dag-aanbieding.nl dan vind je daar de Samsung wf8604nhwg.
Het was voor ons een beste koop,en hij is nu in de aanbieding,voor 200 euries minder.
Hij kost nu euro 299.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik ook
Beko is de beste, komt nooit voor in een test maar niet kapot te krijgen.
Daarom geven ze ook 5 jaar garantie.
Kijk maar even rond bij Wehkamp.