Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik zou eens in de tweedehandswinkel kijken. ('t Goed bijvoorbeeld) Het meeste is wel gebruikt maar soms liggen er ook ongebruikte spullen. Ik gebruik mijn video ook nog meerdere keren per week om op te nemen en te kijken. Die heb ik in 1999 gekocht (nieuw in de winkel). Succes met vinden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Marktplaats is meestal wel handig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op deze site. Hij is wel prijzig maar je kunt er ook je dvd`s op afspelen en er zit een harde schijf op waarmee je kunt opnemen.

http://www.pixmania.nl/nl/nl/9229274/art/funai/dvd-vhs-speler-recorder-m.html?srcid=4973&Partenaire=Bestlist&CodePromo=oui
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eens via de lokale radio. Wij hebben hier Radio Noord-Holland (http//:www.rtvnh.nl, dus ook online te beluisteren) met de hulplijn. Daar kun je een oproep plaatsen, die héél vaak gehonoreerd wordt. Er zijn heel veel mensen die nog een werkende video hebben staan, deze niet meer gebruiken, maar wegdoen zonde vinden. Niet geschoten is altijd mis!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nieuw wordt moeilijk en duur maar je kan met ene beetj mazzel voor 15 euro ene tweedehandje op de kop tikken die het nog doet
ik heb zelf een prima jvc voor 7,50 weten te scoren
(Lees meer...)
capthavoc
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing