Volgens 194 reviews komt dit product op 4 1/3 van 5 sterren, en zou 92% van de mensen de receiver aanbevelen aan vrienden. Mijn antwoord is: Ja, dat lijkt een zeer goed product.

http://reviews.walmart.com/1336/5301826/jvc-5-1-channel-surround-sound-receiver-w-500-watts-rx-5060b-black-reviews/reviews.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Voor het geld wat 'ie kost, heb je een leuke receiver. Je kunt er veel op aansluiten en ook je TV en/of videorecorder/DVD-speler.
Het lijkt me een goed prijs/prestatieverhouding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor onder de 200 euro een aardig apparaat, maar een echt gebrek is een HDMI in- en uitgang. HDMI wordt/is de standaard in home audio en video waarmee je slechts een kabel naar de tv hoeft te trekken en alle overige HDMI apparaten (dvd, blu ray, decoder, playstation etc) sluit je dan aan op de versterker.

Verder bestaat het model al sinds 2007 en dat is niet slecht, maar als je op zoek bent naar de laatste techniek moet je deze laten staan.

Wat 'een beetje ok' voor jou betekent, is via GV overigens een beetje lastig te bepalen.
paulus811
13 jaar geleden
Onder ons als monteurs, word door de ervaringen met JVC de naam als betekenis gevoerd: Jammer Van je Centen.