Ik wou de beats by dre dre studio kopen kwam hem nou tegen op een site voor een leuke prijs maar ik weet niet of deze betrouwbaar is en niet fake?

dit is de site http://www.dre-beats.nl/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vind hem echt moeilijk.
Ze zouden best echt kunnen zijn maar toch vond ik ze wel heel goedkoop
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de reacties en ja maar toch kloppen er een paar dingen niet in de algemene voorwaarden van de site staat dat de producten exl.(19%) btw zijn maar op de site helemaal onderaan staat dat de producten incl btw zijn vind dit maar een beetje raar en er staat in de algemene voorwaarden dat je alleen maar retour kan verzenden als het pakketje ongeopend is, dus je kan het niet eens uittesten of ie goed werkt

Antwoorden (2)

Ik heb het eens even voor je gecheckt. Ziet er betrouwbaar uit. Ze zijn onderdeel van het bedrijf Online ways, staan ingeschreven bij de kamer van koophandel. Dus normaal gesproken is dit een betrouwbaar bedrijf. Mocht je het nog niet vertrouwen ga dan even naar de site van het bedrijf en kijk of je er ook zo langs kunt gaan of eventueel kunt bellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hier is een "Black list" van Beats by Dre zelf. http://www.monstercable.com/counterfeit/dealers_blk.asp. hier moet je ze dus niet kopen. jou site staat er ook bij als ik het goed zag. je kan ook op de sitge van Beats by Dre kijken wat de officiële dealers zijn. (mediamarkt is er bv 1) http://beatsbydre.com/